לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

מיתוג עסקי

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הרקע

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, הינה הגוף הייצוגי בתחום התיירות הנכנסת לארץ. הלשכה מאגדת בתוכה את סוכני הנסיעות העוסקים בתיירות נכנסת בפלחי שוק שונים ומטרתה לפעול לפיתוח התיירות הנכנסת ולייצג את חבריה מול רשויות ממשלתיות וגופים עסקיים העוסקים בכל הקשור לתיירות נכנסת. הלשכה שהוקמה עוד בשנות ה-60, עברה לאחרונה תהליך אסטרטגי של זיקוק המטרות וניסוח החזון, במטרה להיות רלבטנית, בעידן שבו המציאות היומיומית מייצרת אתגרים לא פשוטים להתמודדות מחד והזדמנויות אדירות מאידך. בסיום התהליך האסטרטגי, ביקשה הנהלת הלשכה לייצר נראות גרפית לחזון ולמטרות שהוגדרו.


הפתרון

כדי להבין לעומק את האתגרים וההזדמנויות העומדים בפני חברי הלשכה, קיימנו מפגש סיעור מוחות של נציגי הלשכה, בו הכנו את מפת ה SWOT של הלשכה. המשתתפים הדגישו את רצונם לשמר אלמנטים מסויימים מהשפה הגרפית הקיימת של הארגון, ביחד עם יצירת נראות עדכנית יותר שמדברת בשפת ה״דיגיטל״. הלוגו המיתולוגי של הארגון עבר ״מתיחת פנים״ ושודרג למראה צעיר ועדכני יותר.


צוות הובלת הפרויקט

עיצוב וקונספט: מיכל בן ארי


רוצים לשאול שאלה או להתייעץ, כתבו לנו ונשמח לענות
מטעמי בטיחות, יש להזין קוד אימות מטה:
שלח