כרמית קסטיאל אתר אופנה מסחרי

אינטרנט UX UI

כרמית קסטיאל אתר אופנה מסחרי

הרקע

כרמית קסטיאל ניהלה במשך שנים מותג אופנה מוביל לילדים. עם טעם משובח וחוש לעסקים היא חלשה על עשרות חנויות ברחבי הארץ וניהלה הן את הפן העיצובי של ייצור הבגדים והן את הפן העסקי והמסחרי, בכל הקשור למסחר באופנה. מספר שנים לאחר שמכרה את העסק, היא החליטה לעשות זאת שוב, אבל הפעם בגירסה לנשים בגילה ובמסחר און-ליין.

הרעיון לאתר נולד מתוך החיפוש המתמיד של כרמית אחר בוטיק אופנה איכותי, שייתן מענה לנשים שמחפשות בגדים איכותיים עם ייחוד, כאלה לא רואים בכל רשתות האופנה. קצב החיים הקדחתני לא תמיד מאפשר לנשים את הזמן הדרוש לחיפוש פריטי אופנה ייחודיים בבוטיקים ולכן, החזון שלה היה להביא קולקציה אופנתית ועדכנית, המתחדשת לעיתים קרובות, ולהעניק ללקוחותיה חווית קניה נוחה, נעימה וזמינה עד לפתח הבית.


הפתרון

את העבודה על אפיון ועיצוב האתר התחלנו במחקר פלטפורמות דומות ברשת. בדקנו איזו חוויית קניה מציעים המותגים המתחרים, מהי חוויית הגלישה המתקבלת בכל אתר והחלטנו במה חשוב לנו להתמקד. האפיון כלל הן את הפן העיצובי, כלומר הפנים של האתר כלפי הלקוחה הפוטנציאלית, אך לא פחות חשוב מזה, שמנו דגש רב על תכנון מערכת הניהול של האתר, שאמורה להקל על כרמית בהיבטים הניהוליים והתפעוליים של העסק. בשלב הבא פנינו לעיצוב האתר, שכלל התמקדות בצבעים, עריכת ימי צילום לדגמים הראשונים ועבודה עם מפתח האתר על ההתאמה למובייל.

במקביל לעליית האתר לרשת, כרמית הקימה גם חנות פיזית, שמשמשת את לקוחותיה המעדיפות את הקנייה פנים אל פנים.


צוות הובלת הפרוייקט

קונספט, אפיון ועיצוב האתר: מיכל בן ארי

פיתוח האתר: קובי באומן wize-web

 

רוצים לשאול שאלה או להתייעץ, כתבו לנו ונשמח לענות
מטעמי בטיחות, יש להזין קוד אימות מטה:
שלח