Wander Words - Writing the globe

מיתוג עסקי, דפוס

Wander Words - Writing the globe

האתגר

אינגה מיכאלי היא אייקון בכל הנוגע לתרגום ספרים בכלל וכתיבה בנושאי תיירות בפרט. כבעלת תואר ראשון בספרות אנגלית והסמכה כמלוות קבוצות, אינגה משלבת במשך שנים בין שתי האהבות הגדולות שלה - כתיבה וטיולים. אינגה החליטה לקחת את השם שבנתה לעצמה צעד אחד קדימה ולהפוך את העסק שלה למותג בתחום הכתיבה לתיירות. היות ובעידן הנוכחי ׳Content is everything׳ נדרשנו גם אנחנו ׳לצלול׳ אל תוך עולם התכנים בתחום התיירות, להבין היטב את השוק התחרותי הזה ולייצר מותג תוסס, ׳מבריק׳ וצבעוני - בדיוק כמו אינגה.


הפתרון

כבסיס להבנת הסביבה העסקית ושוק התיירות בו פועלת אינגה, ערכנו מחקר שוק, שמטרתו היתה להבין מיהם קהלי היעד שלה, מיהם המתחרים הבולטים בשוק ומהו הפוטנציאל השיווקי, כאשר הכוונה היא להתמקד בנישה של עולם התיירות. כאשר ניתחנו את המסקנות, הבנו שאינגה מביאה איתה ׳רוח חדשה׳ בכל הנוגע למכירת שירותי כתיבת תכנים לעולם התיירות. לא עוד כתיבה ׳בנאלית׳ על אתרים ומקומות, אלא כתיבה חווייתית המייצרת חוויה בעצמה.

מכאן החל תהליך של בחירת שם ותג-ליין למותג. חיפשנו שם ׳חכם׳ שיהיה בו מסר של חוויה וחדשנות. וכך נולד השם Wander Words - Writing the globe. במקום הביטוי ׳Wonder World׳ שינינו את הכתיב, כך שהצליל נשאר כמעט זהה, אבל כל המשמעות השתנתה.

יצרנו שפה גרפית צבעונית ובולטת, ששואבת השראה מהעולם הגרפי של החותמות בדרכון. הלוגו הקליל והצעיר עם חותמת המטוס, מרמז על העיסוק בעולם התיירות. אינגה משתתפת בכנסים רבים ברחבי העולם, שם היא מרצה על דרך הכתיבה והעבודה שלה. לצורך כך הכנו עבורה טמפלט למצגת מעוצב עפ״י כללי המותג שלה, כך שהיא יכולה לערוך את ההרצאות שלה בכל פעם מחדש. אינגה ממשיכה לטייל בעולם ולכתוב למאות העוקבים שלה בדרך ייחודית על חוויות המסע שלה. ממליצים לכם לעקוב אחריה...


צוות הובלת הפרויקט

מחקר אסטרטגי: גדי פרץ

מיתוג וקריאטיב: מיכל בן ארי


רוצים לשאול שאלה או להתייעץ, כתבו לנו ונשמח לענות
מטעמי בטיחות, יש להזין קוד אימות מטה:
שלח