להמשיך מחדש - השינוי מתחיל בי

מיתוג עסקי, דפוס

להמשיך מחדש - השינוי מתחיל בי

האתגר

ארז מזרחי חווה משבר גדול בחייו בסביבות גיל 30, כאשר חלה במחלת הסרטן ובעקבות כך נישואיו התפרקו והוא חווה גירושים קשים. במשך מספר שנים חייו היו מאבק מתמשך - קודם במחלה ואחר כך בגרושתו, עד שהבין שמעגל הקסמים הזה חייב להיפסק. ארז החל בתהליך של התפתחות אישית, שבמהלכו הרחיב את התודעה והמודעות העצמית ובסופו הצליח ליצור מערכת יחסים בריאה וטובה עם גרושתו ואף לפתוח בדף חדש ולהקים מערכת זוגית חדשה ובריאה. התהליך הארוך שעבר ארז הביא אותו לכדי פיתוח שיטה המסייעת לאנשים לאחר גירושים ל׳אסוף את השברים׳ ולהעלות את חייהם בחזרה על המסלול הנכון לחיים מאושרים.

ארז יצר לעצמו קהילת עוקבים גדולה מאד ברשתות החברתיות. כעת, הגיע השלב שבו הרגיש את הצורך בתהליך מיתוג, על מנת שיוכל לזקק את הערך המוסף שהוא מביא ללקוחותיו בתהליך הגדילה שלהם, ליצור מותג חזק עם ערכים ומסר ברורים ולשווק את המותג שלו בצורה קלה וקולחת.


הפתרון

התחלנו בהגדרת קהלי היעד של ארז. חקרנו אודותיהם - מהם הצרכים שלהם? מהם הפחדים שלהם? ומהם החסמים שמונעים מהם לעשות את הצעד לעבר חיים מספקים ומאושרים. לאחר שהגדרנו את נקודות החוזק של ארז והערכים המובילים אותו, ניסחנו חזון חד וברור, שיעזור לארז לראות קדימה אל עבר המטרות והיעדים שלו. מאחר והמסר החשוב ביותר של ארז הוא - ׳תן לעצמך ולסביבה שלך דוגמא אישית ותפעל למען שיפור מתמיד של חייך׳, הומצא הסלוגן שמבטא את המסר והתועלת בשלוש מילים: ׳השינוי מתחיל בי׳.

בשלב השני עוצב לוגו בהשראת פרח ׳שן הארי׳. הפרח המוכר בראשו הצהוב מצויד במנגנון מופלא של הפצה, כשבגמר הפריחה הוא הופך לכדור סיבי שעף ברוח. הלוגו מסמל המשכיות, גלגול של חיים - תקווה, אופטימיות ומסע שיביא את השינוי. נבחרה פלטת צבעים עדינה ורכה למותג, אך גם כזו המסמלת צמיחה והתחדשות.

כיום ארז ממשיך לחזק את המותג שלו ברשת עם אלפי עוקבות ועוקבים, מעביר קורסים וסדנאות ומלווה עשרות אנשים לזוגיות מוצלחת יותר בפרק ב׳.


צוות הובלת הפרויקט

מיתוג, קופירייטינג והובלת הפרויקט: מיכל בן ארי

עיצוב גרפי: קרן ברקו

ייעוץ עסקי: מאיה אבירן


רוצים לשאול שאלה או להתייעץ, כתבו לנו ונשמח לענות
מטעמי בטיחות, יש להזין קוד אימות מטה:
שלח