Dulce Banana - Sweet little things

מיתוג עסקי, אינטרנט UX UI, דפוס

Dulce Banana - Sweet little things

האתגר

דולסה בננה הוא יציר כפיה של מעצבת הטקסטיל שני לוי. שני, בוגרת האקדמיה לעיצוב וחינוך ויצ״ו בחיפה מעצבת ביגוד ומוצרי טקסטיל לתינוקות כבר מעל ל 10 שנים ומשווקת אותם באופן עצמאי. שני ובעלה יריב החליטו להקים את אתר דולסה בננה (בננה מתוקה) כדי לענות על צורך השוק במוצרי טקסטיל איכותיים ובעלי עיצוב שובה לב לקטנטנים. מאחר ושני היא צרכנית גדולה של מוצרי תינוקות ברשת, היא הבחינה בכך שאין מספיק מותגים העונים על צורך זה. שני ויריב פנו אלינו כדי שנעזור להם להקים אתר מסחרי , בו יציעו למכירה פריטים בודדים או חבילות מלאות, הכל במשלוח עד לפתח הבית. האתר המסחרי מיועד לקהל ההורים הצעירים וצריך לשקף את האופי והעיצוב הייחודיים של המוצרים, תוך הדגשת איכותם ואיכות השירות הניתן באתר.


הפתרון

התחלנו בפיתוח השפה הגרפית. על מנת להעביר את ׳רוח׳ המעצבת קיימנו מספר שיחות ומפגשים והבנו כי שני שואבת השראה ודימויים מעולם הפנטזיה (אליס בארץ הפלאות, נאדי, פנטזיה). שני לא מפחדת לעצב בצבעים עזים ובמידה רבה העיצובים שלה משקפים את אישיותה הססגונית. מתוך היכרות אישית עם עולם התינוקות, שני יודעת בדיוק מה תינוקות צריכים ואוהבים ומה משמח את ההורים שלהם. 

הלוגו שעוצב למותג הוא דמות מאויירת של קוף שובב (איור מקורי שנרשם כסימן מסחרי) מתנדנד על בננה גדולה. הקוף החביב משדר שובבות, תינוקות, שמחת חיים ו…כמובן שאוהב בננה מתוקה. פלטת הצבעים שנבחרה מורכבת מצבעי יסוד עזים המוסיפים לאוירת השמחה.

בשלב שני, איפינו ועיצבנו את אתר האינטרנט. תכננו ביחד את כל תהליך הרכישה באתר, החל מאיסוף הפריטים לסל הקניות וכלה בתשלום המאובטח. כל המוצרים צולמו בסטודיו ע״י צלם מקצועי והועלו לאתר. השפה הגרפית הצבעונית והילדותית קיבלה ביטוי גם באתר, תוך שימוש באלמנט הקוף והבננה.

 

צוות הובלת הפרויקט

מיתוג, קופירייטינג והובלת הפרויקט: מיכל בן ארי

ייעוץ עסקי: גדי פרץ

תכנות אתר: קובי באומן - Wize


רוצים לשאול שאלה או להתייעץ, כתבו לנו ונשמח לענות
מטעמי בטיחות, יש להזין קוד אימות מטה:
שלח