HomiSmart - The Connected Family

מיתוג עסקי, אינטרנט UX UI, דפוס

HomiSmart - The Connected Family

האתגר

חברת HomiSmart היא חברת סטארטאפ צעירה הפועלת בשוק ה - IOT - Internet Of Things. שוק זה הולך ומתפתח בקצב מהיר ולמעשה מחבר אנשים עם המוצרים שלהם. החברה מייצרת שקעים חשמליים ׳חכמים׳, אשר בחיבור פשוט לחשמל ובהורדת אפליקציה תואמת הופכים כל מכשיר חשמלי המחובר דרכם למכשיר ׳חכם׳ הנשלט ע״י הסמארטפון. HomiSmart נדרשה לתוכנית שיווקית כוללת, כמו גם לתהליך מיתוג מקיף, אשר בסופו היא תדע לספר את הסיפור המיוחד שלה עבור משקיעים, מפיצים ולקוחות הקצה. האתגר שלנו היה לעשות את כל זה בהתחשב בתקציב מצומצם ובזמן קצר, כשהחברה לפני גיוס הון ראשוני ועומדת לקראת ייצור מהדורה ראשונה של המוצרים.


הפתרון

ערכנו מחקר מקיף של שוק הIOT ושל המתחרים הישירים והעקיפים של חברת HomiSmart. לאחר שלמדנו את היתרונות במוצרי HomiSmart החלטנו ללכת על אסטרטגיה ׳רגשית׳ במקום להציג תכונות טכניות של המוצרים. הבנו שהערך האמיתי שחברת HomiSmart נותנת למשתמשיה הוא ערך החיבור המשפחתי. המקום הזה, בו משפחה מתפקדת כגוף מלוכד, אבד לנו בעולם הסמארטפונים האישיים. יש לנו הזדמנות להחזיר לעצמינו ערך חשוב זה. הסלוגן שנבחר ‘The Connected Family’ - המשפחה המחוברת לקידמה, בני המשפחה שמחוברים למכשירים שלהם אבל בו זמנית מחוברים אחד לשני ושומרים ביחד על ערכים שחשובים לתא המשפחתי: נוחות, בטיחות, חסכון ופשטות. משפחה של מוצרים המחוברים אחד לשני ומחוברים לחיי המשפחה.

השלב השני היה לתת שמות למוצרים ובמשפחה כמו במשפחה, השמות הם של בני אדם. כך היחידה המרכזית (Main control unit) נקראת ‘Meni’, השקע החכם (Smart socket) נקרא ‘Sam’ וכן הלאה. על מנת לשמור על ערך הפשטות, החלטנו להשתמש בפלטה של שני צבעים בלבד: שחור וצהוב זרחני. השילוב בין שני הצבעים יצר נראות מאד בולטת של המוצרים על המדפים. עוצב קו שלם של אייקונים, אריזות ואיורים פשוטים להמחשת פשטות השימוש במוצרים. החיים במשפחה המחוברת הם חיים פשוטים וחסכוניים.

במקביל הכנו מצגת למשקיעים פוטנציאליים, בה הצגנו את סיפור החברה, פוטנציאל המכירות האדיר ותחזיות פיננסיות. כיום אנו מסייעים לחברה בגיוס משקיעים, המוצרים הראשונים כבר נמכרים בהצלחה ואנו צופים לחברת HomiSmart גדילה משמעותית בשנים הקרובות.

 

צוות הובלת הפרוייקט
אסטרטגיה והובלת הפרוייקט: גדי פרץ
מיתוג וקריאטיב: מיכל בן ארי
כתיבת תכנים אנגלית / עברית: רתם אלטר


רוצים לשאול שאלה או להתייעץ, כתבו לנו ונשמח לענות
מטעמי בטיחות, יש להזין קוד אימות מטה:
שלח