ארכיטקסט - כתיבה שיווקית שמניעה לפעולה

אינטרנט UX UI

ארכיטקסט - כתיבה שיווקית שמניעה לפעולה

האתגר

יואבי שני הוא קופירייטר ומאסטר בכתיבה שמניעה לפעולה. מה זה אומר? מדובר בכל הטקסטים שאמורים להניע אותנו לעשות פעולה - אם זה פוסט שאמור לדחוף אותנו להרשמה, או דף נחיתה שאמור לשכנע אותנו לרכוש מוצר מסויים. כל הדברים הללו מלווים בטקסטים שמטרתם לשכנע אותנו לעשות משהו, אבל לא בצורה בוטה, אלא בדרך שלא נרגיש את המניפולציה שבה. מרתק, לא?

יואבי החליט לא להסתפק בכתיבת טקסטים לאחרים והחל גם להדריך בעלי עסקים כיצד עושים את הקסם הזה. הוא פיתח קורסים וסדנאות, כלים ונוסחאות, שהופכים את הכתיבה המניעה לפעולה קלה יותר, פשוטה ויעילה. את הסדנאות והכלים שפיתח החליט לאגד באתר תדמיתי-מכירתי ובו טיפים, בלוג, קורסים און ליין ועוד. יואבי פנה אלינו כדי שנעזור לו לעשות סדר בכל היכולות והתכולות שהוא יכול להציע באתר ונעצב לו אתר יפה ומזמין וכמובן - מניע לפעולה.


הפתרון

התחלנו במיפוי כל השירותים והמוצרים שאתר ארכיטקסט מציע למשתמשיו וחילקנו אותם עפ״י נושאי ׳אב׳. לאחר מכן יצרנו מסמך איפיון מקיף ומפורט שעזר לנו להבין מה יהיה התוכן של כל דף ומה תהיה הזרימה בין הדפים. השארנו ללא שינוי את הלוגו המקורי של מותג ארכיטקסט והמשכנו את השפה הגרפית ע״י הוספת אייקונים וצבעים חדשים. עיצבנו דפי נחיתה לרישום לקורסים ולסדנאות אותם יוכל יואבי לערוך ולשנות בעתיד דרך מערכת ניהול האתר. התוצאה: אתר תדמיתי מכירתי שעזר ליואבי להגדיל מכירות ולמקד את עצמו בהדרכת בעלי עסקים לכתיבה מניעה לפעולה.

 

צוות הובלת הפרוייקט
אפיון אתר וקריאטיב: מיכל בן ארי
אסטרטגיה וייעוץ עסקי: מאיה אבירן
כתיבת תכנים: יואבי שני

תכנות האתר: ליאת טביבי MartVision


רוצים לשאול שאלה או להתייעץ, כתבו לנו ונשמח לענות
מטעמי בטיחות, יש להזין קוד אימות מטה:
שלח