סימפוניה - קונסרבטוריון ראש העין

מיתוג עסקי, אינטרנט UX UI, דפוס

סימפוניה - קונסרבטוריון ראש העין

האתגר

׳סימפוניה׳ - קונסרבטוריון ראש העין הוא ביתם של כל שוחרי המוזיקה, התרבות ואמנויות הבמה. מטרת המרכז למוזיקה - פיתוח וקידום החינוך המוזיקלי על כל מרכיביו: נגינה בכלי, האזנה, פיתוח היצירתיות, שאיפה למצוינות, שיפור הביטחון העצמי, ביסוס האחריות ההדדית וההקשבה לזולת. עם אלפי תלמידים ולאורך 22 שנות קיומו, מעניק הקונסרבטוריון לכל תלמיד את החינוך המוזיקלי הטוב ביותר. לפני כארבע שנים נחנך מבנה חדש וייחודי לקונסרבטוריון, הכולל כיתות לימוד ואולמות מופעים. הנהלת סימפוניה פותחת מדי שנה עונת מנויים עם עשרות מופעי מוזיקה, תרבות, הרצאות וקולנוע לקהל הרחב ובמקביל מקדמת הרשמה לשנת לימודים בקונסרבטוריון העירוני. המטרה הראשונית היתה חשיפת המבנה החדש על כל תכניו התרבותיים לקהל המקומי. בשנים הבאות המטרה היתה להרחיב את קהל המנויים גם לערים אחרות בסביבה.


הפתרון

הקמנו ביחד עם הנהלת סימפוניה צוות שיווקי-מיתוגי, חקרנו מקומות מתחרים בסביבה ומתוך כך הבנו את הייחודיות של סימפוניה כמקום המשלב לימודי מוזיקה ומופעי תרבות. הסלוגן שנבחר הוא ׳הכי קרוב לבית׳, מתוך רצון ליצור אוירה תרבותית שקרובה לתושבים ומדברת אליהם בגובה העיניים. בראש ובראשונה היה צורך ליצור שפה גרפית ייחודית שתבטא את הערכים של המרכז. עוצב לוגו סימפוניה, נבחרה פלטת צבעים ייחודית ועוצב שילוט מואר בכניסה למבנה. לאחר מכן ערכנו ועיצבנו את חוברת עונת המופעים לשנה הראשונה. פתחנו דף פייסבוק חדש לסימפוניה והגענו ממצב של דף ללא ׳חברים׳, לדף פעיל עם אלפי עוקבים, דרכו אנו מעדכנים את הקהל באופן יום-יומי בפעילות הקורית במקום ובמקביל מקדמים מכירת כרטיסים ומנויים. בנוסף, אנו מפרסמים את פעילות סימפוניה באופן שוטף בשלטי חוצות, משלוח ניוזלטר חודשי ומודעות פרסומת בעתונות המקומית. כיום, בתום השנה הרביעית לפעילות המרכז, אנו גאים לומר שהמותג ״סימפוניה״ הפך למותג תרבות ומוזיקה מוביל בראש העין והסביבה. המודעות למותג מתבטאת באולמות מלאים ובמקום שוקק חיי תרבות.

 

צוות הובלת הפרוייקט
מיתוג, אסטרטגיה ותכנים: מיכל בן ארי


רוצים לשאול שאלה או להתייעץ, כתבו לנו ונשמח לענות
מטעמי בטיחות, יש להזין קוד אימות מטה:
שלח