סימפוניה - קונסרבטוריון ראש העין

מיתוג עסקי, אינטרנט UX UI, דפוס

סימפוניה - קונסרבטוריון ראש העין

האתגר

׳סימפוניה׳ - קונסרבטוריון ראש העין הוא ביתם של כל שוחרי המוזיקה, התרבות ואמנויות הבמה. מטרת המרכז למוזיקה - פיתוח וקידום החינוך המוזיקלי על כל מרכיביו: נגינה בכלי, האזנה, פיתוח היצירתיות, שאיפה למצוינות, שיפור הביטחון העצמי, ביסוס האחריות ההדדית וההקשבה לזולת. עם אלפי תלמידים ולאורך 22 שנות קיומו, מעניק הקונסרבטוריון לכל תלמיד את החינוך המוזיקלי הטוב ביותר. לפני כשנתיים נחנך מבנה חדש וייחודי לקונסרבטוריון, הכולל כיתות לימוד ואולמות מופעים. הנהלת סימפוניה פתחה בעונה ראשונה של מופעים ופעילות תרבותית וביקשה לחשוף לקהל המקומי את המבנה החדש על כל תכניו התרבותיים ובאותה עת להרחיב את קהלי היעד גם לערים אחרות בסביבה.


הפתרון

הקמנו ביחד עם הנהלת סימפוניה צוות שיווקי-מיתוגי, חקרנו מקומות מתחרים בסביבה ומתוך כך הבנו את הייחודיות של סימפוניה כמקום המשלב לימודי מוזיקה ומופעי תרבות. הסלוגן שנבחר הוא ׳הכי קרוב לבית׳, מתוך רצון ליצור אוירה תרבותית שקרובה לתושבים ומדברת אליהם בגובה העיניים. בראש ובראשונה היה צורך ליצור שפה גרפית ייחודית שתבטא את הערכים של המרכז. עוצב לוגו סימפוניה, נבחרה פלטת צבעים ייחודית ועוצב שילוט מואר בכניסה למבנה. לאחר מכן ערכנו ועיצבנו את חוברת עונת המופעים לשנה הראשונה. פתחנו דף פייסבוק חדש לסימפוניה והגענו ממצב של דף ללא ׳חברים׳, לדף פעיל שבו למעלה מ-1000 חברים (והמספר רק עולה ועולה), דרכו אנו מעדכנים את הקהל באופן יום-יומי במופעים ובפעילות סימפוניה. בנוסף, אנו מפרסמים את פעילות סימפוניה באופן שוטף בשלטי חוצות, משלוח ניוזלטר חודשי ומודעות פרסומת בעתונות המקומית. כיום, בתום השנה השנייה לפעילות סימפוניה, אנו גאים לומר שישנה מודעות של הקהל לפעילות המתקיימת במקום, המתבטאת באולמות מלאים ובמקום שוקק חיי תרבות.

 

צוות הובלת הפרוייקט
מיתוג, אסטרטגיה ותכנים: מיכל בן ארי


רוצים לשאול שאלה או להתייעץ, כתבו לנו ונשמח לענות
מטעמי בטיחות, יש להזין קוד אימות מטה:
שלח