Beryl Davis - We’ve got you covered

מיתוג עסקי, אינטרנט UX UI

Beryl Davis - We’ve got you covered

האתגר
חברת בריל דיוויס היא היצרנית המובילה בישראל של בגדי עבודה ושל ציוד הגנה אישי (PPE). מנהלי החברה שאפו להתרחב ולפרוץ לשווקים בינלאומיים, אבל חסרו את הכלים להצלחה – משיווק נכון ועד מיתוג עדכני.

הפתרון
ביחד, הכנו תוכנית אסטרטגית שהביאה בחשבון את יעדי החברה הבינלאומיים - כולל שיתופי פעולה חדשים עם מפיצים מעבר לים – וגם את הידע, היכולות והניסיון רב-השנים בשוק ה-PPE. בשלב הבא, מיתגנו מחדש את החברה, והענקנו למותג אישיות חדשה, המותאמת יותר לשוק הבינלאומי. התאמנו בין העיצוב החדש והאלגנטי לסלוגן קליט ולתכנים חדשים ששיקפו היטב את חזונה של בריל דיוויס, וכך יכלו מנהלי החברה להציג אותה בגאווה בתערוכת ה-PPE הגדולה בעולם, שמתקיימת בגרמניה.
מתיחת הפנים שהענקנו לבריל דיוויס כללה מיתוג מחדש, תוך שימוש במוטיב הוורד הבריטי, המסמל אלגנטיות, דיוק, מקצועיות, ושירות התפור למידותיו של הלקוח. הקמנו אתר חדש, רספונסיבי ורב-לשוני, הכולל בתוכו חנות מקוונת, והפקנו לבריל דיוויס קטלוגים חדשים, מצגות חברה ועלונים.
שילוב הכוחות בין שלוש הזוויות של RGB תרם ליצירת מותג חזק מתמיד; בריל דיוויס הפכה לספקית ולמפיצה מובילה של PPE ברחבי העולם.

צוות הובלת הפרוייקט
אסטרטגיה והובלת הפרוייקט: גדי פרץ
מיתוג וקריאטיב: מיכל בן ארי
כתיבת תכנים אנגלית / עברית: רתם אלטר, אינגה מיכאלי


רוצים לשאול שאלה או להתייעץ, כתבו לנו ונשמח לענות
מטעמי בטיחות, יש להזין קוד אימות מטה:
שלח