בלוג RGB

כל מה שמעניין בעולם המותגים

  • הרשמה לרשימת תפוצה

  • מה הקשר בין מיתוג והצעת מחיר?

    הבוקר נפגשתי עם לקוחה חדשה, שרוצה להתחיל בתהליך מיתוג. היא סיפרה לי על תחום העיסוק שלה ועל העסק, שקיים כבר מספר שנים. כששאלתי אותה מה קרה שדווקא עכשיו היא מרגישה בצורך למתג את העסק שלה, היא סיפרה על הקושי שלה בסגירת עסקאות: ׳היומן שלי מלא בפגישות עם לקוחות פוטנציאליים, אבל מעט עסקאות נסגרות ואני לא מבינה למה… אחרי הכל, אני מציעה שירות מאד מקצועי ולא דורשת מחיר יקר, אבל בפועל לקוחות לא חוזרים אלי.׳


    אני רוצה לדבר איתכם על נושא קצת ׳כאוב׳ - ׳הצעות מחיר׳.

    הרבה אנשים חושבים ש׳ה׳בעיה של בעלי עסקים היא להגיע אל לקוחות חדשים. המציאות מראה שזה לא תמיד המצב. לכולנו יש מעגלי חברים רבים, שכל אחד מהם יכול לספק לנו קשרים חדשים ולקוחות פוטנציאליים בשפע. ואם לא די בכך, תמיד נוכל להיעזר בפרסום ממומן בפייסבוק ולהגיע אל עוד קהלים רבים. הבעיה מתחילה כאשר קיימת התעניינות בשירות שלנו, אבל אנחנו לא יודעים בדיוק איך ׳למכור׳ אותו בפועל.

    בוודאי קרה לכם לא פעם, שהתבקשתם להגיש הצעת מחיר והתקשיתם לנסח אותה ובסופו של דבר הגשתם הצעה ארוכה, מסורבלת, מלאה בסעיפים ובפרטים. אין זה מפליא שהלקוח לא חזר אליכם, מכיוון שההצעה ׳בלבלה׳ אותו. במקום שיבין את הערך שהוא מקבל מההתקשרות אתכם, הוא מנסה לפענח כמה הוא צריך לשלם בסופו של תהליך. זה מרתיע כל אחד!


    אז מה עושים? ומה הקשר של כל זה למיתוג?

    מטרת תהליך המיתוג איננה לעצב לוגו צבעוני ומרשים. זהו רק פועל יוצא של התהליך. המטרה החשובה ביותר שתוכלו להפיק מתהליך מיתוג מקצועי ונכון היא יצירת ערך לשירות / למוצר שלכם. ברגע שתייצרו את הערך הזה, תהפכו את העסק שלכם, מעסק שמוכר מוצרים / שירותים לעסק שמוכר מותגים / ערכים. במקום להסביר ללקוח אילו שירותים הוא צריך לקנות מכם, הסבירו לו כמה ערך הוא מקבל מההתקשרות אתכם.


    רוצים דוגמא?

    קחו למשל יועצת לעניני זוגיות. היא יכולה למכור מפגש אישי / זוגי שעולה ׳איקס׳ שקלים ולספר ללקוחות שלה, שלדעתה יצטרכו לפחות 10 מפגשים כדי לראות שיפור ביחסים. הלקוח מוציא מיד את המחשבון ומתחיל לחשב כמה זה יעלה לו. סביר להניח שהוא יעשה השוואת מחירים מול יועצות מתחרות ויבחר בהצעת המחיר הזולה.

    או, שהיא יכולה להציע חבילת שירות ולקרוא לה לדוגמא: ׳זוגיות על דרך המלך - הדרך הבטוחה שתצית מחדש את הזוגיות שלכם׳. אם אתם בני זוג שנמצאים במשבר, אתם מיד מבינים שאתם הולכים להרוויח מהתכנית הזו. עכשיו האותיות הקטנות כבר מעניינות פחות. לא אכפת לכם אם מדובר ב-5 או 10 מפגשים. הבטיחו לכם תוצאה עם ערך עבורכם. גם המחיר כבר לא משחק תפקיד, כי הערך המובטח הוא גדול.


    בחבילת המיתוג הכחולה שלנו, זה בדיוק מה שאנחנו עושים - מוצאים את הערך של העסק שלכם והופכים אותו ממוצר למותג. אבל זה לא נגמר רק כאן. אנחנו מייצרים עבורכם חבילות מוצרים, שמאגדות בתוכן מספר שירותים ומייצרות ערך רב עבור הלקוחות שלכם. לחבילות ניתן שמות ׳שיווקיים׳, כאלו שיעבירו מיד את המסר והערך. כעת יהיה לכם קל לנסח הצעות מחיר - כל שצריך הוא להציע 2-3 חבילות מוצרים המתאימות ללקוח והוא יוכל לבחור בקלות מהי החבילה המתאימה לו ביותר.

    בעלי עסקים שעבדו איתנו מדווחים, שאחוז גבוה מהצעות המחיר שהם שולחים נסגר לכדי עסקה במחיר גבוה מזה שהיו גובים לפני התהליך.


    אם גם אתם רוצים לסגור בקלות יותר עסקאות ובמחיר גבוה מאי פעם, אתם מוזמנים לקרוא עוד על חבילת המיתוג הכחולה. יש בה מעוף, חזון וראייה לטווח הרחוק. היא לא נעצרת באופק, אלא ממשיכה ומתפתחת עם הזמן.

     

    רוצים לצאת לדרך הכחולה? לקביעת פגישת היכרות, פנו אלינו עוד היום: 052-2725103

רוצים לשאול שאלה או להתייעץ, כתבו לנו ונשמח לענות
מטעמי בטיחות, יש להזין קוד אימות מטה:
שלח